top of page
חיפוש
  • cdyanos

חברה לניהול ועד בית חיצוני דואגת לפתרונות בטרם הופעת תקלות


משך שנים רבות צומח לו ענף הנדל"ן בישראל, ומביא עמו מידי שנה אלפי יחדות דיור חדשות. חלק גדול ובלתי מבוטל מתוך אותן יחידות דיור, מרוכז בבנייני-מגורים משותפים במיקומים מגוונים לאורכה ולרוחבה של הארץ. ובעוד לכל אזור יתרונות, חסרונות ואתגרים משלו – האתגרים שמאפיינים את תל אביב והסביבה קשורים אמנם לא פעם לתפקודן של הרשויות המקומיות, אך לא פחות מכך, בעיות רבות מקורן דווקא באיכות החיים בבנייני מגורים משותפים במטרופולין הצפוף; בבניינים משותפים בהם הכל מתנהל על מי מנוחות – אין מרוצה מנציג ועד הבית, לעומת זאת – בבניינים משותפים בהם מתעוררים קשיים בתפקודו של ועד הבית, הדבר משליך כמעט באופן מידי על איכות החיים של כלל הדיירים באותו בניין, עם דגש על בעלי הדירות בטאבו.


כשחושבים על הנושא לעומק, מבינים כי תחלופת הדיור בתל אביב והסביבה מביאה איתה בין היתר הרבה בלאי, כמו גם את אותה תחושת תסכול שנובעת מהצורך לבסס יחסי שכנות טובים 'על אוטומט' – ועם מספר גבוה של דיירים מתחלפים – יהיו אלה בעלי הדירות או שוכרים.

מסיבות אלו כמו רבות אחרות, בוחרים כיום בעלי-בניינים ודירות לעשות מה שנקרא OUT-SOURCING , ולהכניס לפעולה חברה לניהול ועד בית חיצוני. "יש אנשים שכאשר הם שומעים את המילים 'ועד בית חיצוני' , זה ישר מזכיר להם מותרות, אבל מבחן המציאות מראה שהמחיר בסה"כ מאוד אפשרי ובגובה העיניים, ועצם ההתערבות שלנו בתחזוקת הבניין פשוט מעלה את הערך שלו" – דברי עו"ד חן ינוס שעומד בראש "הוועד – ועד בית חיצוני בתל אביב והסביבה".



חשוב לנו שתכירו כמו שצריך את הוועד – חברה לניהול ועד בית חיצוני בתל אביב והסביבה. הכל התחיל מהניסיון שצבר עו"ד חן ינוס בניהול הליכים מורכבים בתחום הנדל"ן. ההימצאות שלו עמוק בתוך התחום הובילו אותו אל ההבנה שבבניינים משותפים רבים קיימות בעיות שבסופו של יום מסתכמות לשורה תחתונה של תחזוקה לקויה. אל תוך הוואקום הזה, נכנס עו"ד ינוס כאשר הוא מגובה במערכות יחסים ארוכות שנים עם הטובים שבבעלי המקצוע, כדי לדאוג שתמיד יהיה שם מישהו שיוכל לנהל במלאכת מחשבת את כל אותם תהליכים שכל כך חשוב שיתבצעו חדשות לבקרים בבנייני מגורים משותפים.


דואגים לפתרונות בבתים משותפים

"אנחנו דואגים ליזום ביקורות בעצמנו כדי שתמיד תהיה לנו היכולת לנטר בעיות, לעקוב אחריהן ובסופו של דבר לבוא עם פתרונות", משתף עו"ד ינוס. "במהלך השנים", הוא מוסיף, "יצא לי להיתקל לא מעט פעמים בוועדי בתים או אפילו חברות שמנהלות בניינים, שלא תקשרו באופן גלוי כל מיני דברים בעייתיים שקשורים תחזוקה השוטפת של המבנה – ולא הצלחתי להישאר אדיש לזה, החלטתי שאני הולך להיות אחד כזה שעושה את זה כמו שצריך – מא' ועד ת. אנחנו דואגים תמיד למתן מענה מהיר לדיירים; אם דייר צריך משהו, אנחנו דואגים שיהיה מישהו בצד השני שיקשיב, וייתן מענה באופן המהיר ביותר שניתן. יש לנו חזון ברמת העבודה הארוכה והעיקשת על כל נכס ונכס, חזון שקשור כמובן גם בהשבחה של הנכס- דבר שמחזיר כסף לכיס של בעלי הדירות, ואנחנו דואגים גם לרתום את הדיירים לאותו חזון'", מסכם חן.



אנחנו חברה שמספקת שירותי ועד בית חיצוני ומספקת את השירותים הבאים:

· שירותי אב בית

· שירותי הנהלת חשבונות וגביה

· ניסוח כתבי תביעה לסרבני- תשלום ועד הבית

· מוקד חירום – 24/7, שעובד בכל ימות השנה

· שירותי ניקיון

· שירותי גינון

· שירותים מיוחדים (תכניות השבחת נכס, פרויקטים מיוחדים ועוד)


אם אתם גרים בתל אביב והסביבה ואתם מרגישים או מרגישות שבבניין המשותף שלכם קיימים אתגרים הקשורים בתפקוד של ועד הבית שלכם, אל תהססו ליצור קשר. הליך העבודה מול "הוועד – חברה לניהול ועד בית חיצוני" הינו פשוט, מהיר ובגובה העיניים ויש בכוחנו לחסוך לכם הרבה זמן ולעיתים גם לא מעט מועקה. צרו קשר עוד היום, וקבלו הצעה שווה לכל נפש.






10 צפיות0 תגובות
bottom of page